Ga naar inhoud

Rear speakers werken ineens niet meer


Aanbevolen berichten

Ik heb windows xp, en het gaat om een logitech x-530 5.1 set. Heb als het goed is de realtek AC97 driver in gebruik die ik bij de pc kreeg. Gebruik de pc en speakers al jaren.. Sinds een dag of twee doen de rear speakers niets als ik muziek luister of films kijk, maakt niet uit welk programma. Maar in de speakertest doen de achterste speakers het wel.. In het configuratie scherm en in het menu met de speakertest enzo staat alles gewoon ingesteld op 5.1 surround... Maar ik heb geen idee wat er dus twee dagen geleden gebeurd kan zijn waardoor alleen de achterste twee speakers ineens niet meer meedoen als ik iets afspeel. Ik hoop dat het geen standaard vraag is met een standaardoplossing die ergens staat, maar heb nog niet een oplossing kunnen vinden, uit mezelf of online..
Link naar reactie
[quote:66a1745adf="gerben"]En in de realtek software?[/quote:66a1745adf] Er is geen verschil als ik de instelling verander tussen 4- en 6-kanaalsmodus. Als ik hem op 2-kanaals of hoofdtelefoon zet hoor ik helemaal niets meer ipv alleen de achterste twee niet. [img:66a1745adf]http://i225.photobucket.com/albums/dd236/Draeck/screen2.jpg[/img:66a1745adf]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...