Ga naar inhoud

Bij opstarten blauw scherm


Aanbevolen berichten

Hoihoi, laat het me uitleggen. Ik heb een laptop waar Windows Vista op voorgeinstalleerd is. Ik heb daarna een externe harde schijf van Western Digital 500 GB gekregen, en wilde daarop Windows XP installeren. Dit is gelukt so far, alle bestanden zijn in de 'Windows installatie mappen' gezet, zoals de installatie van XP al zei, en wanneer dat klaar is start de computer opnieuw op om de setup te laten vervolgen. Ik heb in de bios de goeie instellingen gezet dat 'ie eerst van de externe harde schijf boot (CD voor de externe) en daarna pas van de harde schijf waar Vista op staat. Wanneer ik m'n ext. harde schijf uitplug, dan zal ie automatisch opstarten van Vista. Maar even terug. Nadat alle bestanden waren geplaatst in de Windows installatie mappen start de computer opnieuw op om de installatie te hervatten. Okay, dus hij start opnieuw op, en ik krijg het Windows XP laad balkje met het logo erboven. Hij laadt 1 zo'n balkje rond en daarna krijg ik een blauw scherm. Ik heb nog niet naar de foutcodes gekeken, dus dat zal ik zometeen doen en hier even posten welke foutcodes hij geeft. Als ik me niet vergis waren het er 3. Kan het al duidelijk zijn zonder die codes wat het is? Danku.
Link naar reactie
Dankjewel. Ik probeer hem te volgen, 'k snap 1 stukje alleen niet waar ik niet verder mee kom... :roll: [quote:49eee67a51]Use the Cab SDK (from the command line) for extracting the contents of the .IN_ files. Each of them contains exactly one .inf file. If you are unsure how to use the Cab SDK, here is an example command line: "cabarc x USBSTOR.IN_" . You should end up with three new files in the folder, called: •usb.inf •usbport.inf •usbstor.inf You can now delete the .IN_ files. [/quote:49eee67a51] Kan iemand dat voor mij uitleggen wat ik daar precies moet doen? Danku. :)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...