Ga naar inhoud

Kan lokaal profiel niet vinden (XP proff)


Aanbevolen berichten

Kan lokaal profiel niet vinden, U wordt daarom aangemeld met een tijdelijke profiel; reden; bepaald iets lijkt niet gevonden te kunnen worden? Alle veranderingen die u aanmaakt in tijdelijk profiel, gaan mogelijk verloren. Neem contact op met bla bla.... dat is dus de probleemschets. Nu schijn ik in doc/settings iets bij client/administrator aan uit te kunnen vinken t.a.v. dat alles en iedereen bij mijn gegevens kan? Wat kan ik nog meer doen? Systeemherstel = niet gelukt.
Link naar reactie
I wish, maar is helaas niet het geval. http://support.microsoft.com/kb/812339/nl Dit is wat Windows zegt te doen, maar dat lost het probleem niet op dat ik mijn oude account terug krijg. Ik maak dan alleen een nieuw account aan dat ik weer helemaal moet inrichten. Mijn bureaublad is nu helemaal anders. In C/ docs&settings/ administrator (daar is waar hij nu mee inlichting en wat eigelijk altijd gebruik) staat in de map bureaublad; wel alle snelkoppelingen die ik vorheen netjes had. Nu lijkt het erop dat hij de snelkoppelingen geladen heeft uit de map: all users
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...