Ga naar inhoud

Alt+F10 werkt niet


anoniem

Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb Windows 7 op mijn Acer extensa 5230E proberen te instaleren. Nu is het instaleren niet goed gedaan, want bij het opstarten van windows 7, zegt ie dat ie niet goed geinstaleerd is, en dat ie opnieuw opstart. Nou hij start dus niet meer op. Nu wil ik hem instaleren door op Alt-F10 te drukken tijdens het opstarten. Dit werkt niet! Wie kan me ALSJEBLIEFT helpen! Ik zou die gene heel dankbaar zijn!
Link naar reactie
[quote:fe25e72e84="badslayer"]Nu wil ik hem instaleren door op Alt-F10 te drukken tijdens het opstarten. Dit werkt niet! [/quote:fe25e72e84] In deze thread [url=http://www.tomshardware.co.uk/forum/243980-14-acer-laptop-recovery-help]Acer laptop recovery help[/url] wordt onder andere aangeraden contact op te nemen met [url=http://support.acer-euro.com/emea.html]Acer Support.[/url] [quote:fe25e72e84="badslayer"]Ik heb Windows 7 op mijn Acer extensa 5230E proberen te instaleren. [/quote:fe25e72e84] Origineel zat er dus Windows Vista® Home Basic op, waarvoor geen gratis upgrade naar Windows 7 beschikbaar is. Als je daarvoor een gewone OEM Windows 7 DVD gebruikt, missen er wellicht nog enkele drivers, die je wellicht na het voltooien van de installatie had kunnen installeren.
Link naar reactie
[quote:24413ae95d="badslayer"]Hallo, Ik heb Windows 7 op mijn Acer extensa 5230E proberen te instaleren. Nu is het instaleren niet goed gedaan, want bij het opstarten van windows 7, zegt ie dat ie niet goed geinstaleerd is, en dat ie opnieuw opstart. Nou hij start dus niet meer op. Nu wil ik hem instaleren door op Alt-F10 te drukken tijdens het opstarten. Dit werkt niet! ![/quote:24413ae95d] Heb je een echte installatie cd van Windows of is het een restore cd? Met een restore cd plaats je de harde schijf in de staat waarin je computer was toen je hem kocht. Met een installatie CD kan je de schijf formateren een partitie kiezen en aangeven welke onderdelen je wel of niet op je computer wilt hebben. Na afloop heb je dus Windows er op staan zonder andere programma's zoals WORKS etc. Je mag blij zijn met kladblok. Ook moet je dan even in de gaten houden of je ook alle drivers hebt geladen want anders heb je een gek beeld en/of geen geluid of andere dingen die het niet goed doen. Bij de maker van je moederbord en/of de fabrikant kan je zoeken naar je model en kan je de drivers vinden die bij je besturingssysteem passen. Windows 7 heeft ook een goed on-line drivers bibliotheek. Na enige tijd zie je bij de updates een update staan van een apparaat die in je computer zit. Als het een installatie cd betreft dan moet je zorgen dat de computer opstart met de CD. Stop de CD er in en volg de instucties. Kies voor een nieuwe installatie en formateer de partitie waarop Windows opkomt. Jack Marotick
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...