Ga naar inhoud

Mappictogram "Videos" weg


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik gebruik Windows Vista Home Premium 32-bits. In de map met je naam (de gebruikersmap) staan in Vista alle dingetjes als afbeeldingen, video's etc. Die mappen van afbeeldingen, videos etc. hebben allemaal een pictogrammetje dat afbeeld waarvoor de map is. Afbeeldingen heeft als pictogram een blauw/ groen mapje met daarin afbeeldingen. Video's heeft als pictogram een blauw/ groen mapje met daarin een filmrol. Bij mij is het: Video's [u:95f759c402][b:95f759c402]had[/b:95f759c402][/u:95f759c402] als pictogram een blauw/ groen mapje met daarin een filmrol. Die pictogram is nu alleen bij "Video's" weg. Bij afbeeldingen etc. niet. Nu is het zo standaard gele map. Hoe kan ik die andere pictogram terug krijgen. De methode: aanpassen --> andere pictorgram etc. helpt niet. Die is er namelijk ook niet. Heel de map is opeens in het Engels, het heet niet meer:"Video's", maar "Videos" en het is niet meer "Voorbeelden van video's maar "Sample Video's". Alvast bedankt als je een tip geeft. Groet, Daan
Link naar reactie
Of je het daarmee ook weer in het NL krijgt weet ik niet. In ieder geval iets te lezen. http://www.howtogeek.com/howto/windows-vista/fix-for-special-folders-reverting-to-default-folder-icon-in-windows-vista/ http://www.winhelponline.com/blog/fix-desktop-ini-files-in-special-folders-using-desktopinifix/
Link naar reactie
[quote:e123a1b8df="Daan Help"]Alle problemen zijn helemaal verholpen:[/quote:e123a1b8df]Altijd prettig te vernemen, maar als ik toch nog even lastig mag zijn.... 8) De handeling/oplossing zelf? Ging dat handmatig via [i:e123a1b8df]notepad[/i:e123a1b8df] en de [i:e123a1b8df]desktop.ini[/i:e123a1b8df] bewerken, of via die [i:e123a1b8df]DesktopINIFix.zip[/i:e123a1b8df] uit de tweede link, of....?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...