Ga naar inhoud

Vista Ultimate 32 bit gratis downloaden


Aanbevolen berichten

Ik had een vista ultimate upgrade dvd. Deze is onlangs kwijtgeraakt. Ik heb gewoon een geldige licensie. Maar als ik mijn computer opnieuw wil installeren kan ik helemaal niets meer. Ik ben die dvd kwijt. Weet iemand van jullie waar ik vista ultimate kan downloaden in b.v. iso formaat? Ik zou er mee geholpen zijn als jullie de link neerzetten.
Link naar reactie
[quote:b84a8c22c3="Lange Pier"]Beste, het is illegaal om software te dowloaden dus dan krijg je geen reactie daarop op een forum.[/quote:b84a8c22c3] Het is niet per definitie illegaal om software te downloaden... Denk maar eens aan shareware en freeware, maar ook software waarvoor betaald moet worden kan vaak gedownload worden. Zonder licentie is het dan een trial versie en bij het registreren van een licentiesleutel wordt het een volledige versie.
Link naar reactie
[quote:de1ac4de9f="Leo S"][quote:de1ac4de9f="Lange Pier"]Beste, het is illegaal om software te dowloaden dus dan krijg je geen reactie daarop op een forum.[/quote:de1ac4de9f] Het is niet per definitie illegaal om software te downloaden... Denk maar eens aan shareware en freeware, maar ook software waarvoor betaald moet worden kan vaak gedownload worden. Zonder licentie is het dan een trial versie en bij het registreren van een licentiesleutel wordt het een volledige versie.[/quote:de1ac4de9f] Je weet best wel wat ik bedoel.
Link naar reactie
Er was eens een man, die zocht Vista hij dacht en hij dacht en riep eureka! Ik haal het van internet hij wist nog niets van de wet dus hij vroeg het op fora met heel veel bla maar de andere zeiden niets "daar gaan we weer, die oude fiets" "dat is illegaal" "of spreek je dronkemanstaal?" dan moet hij het doen met XP of hij vraagt het aan de tandenfee... :D
Link naar reactie
Dan nu weer terug ontopic. [quote:a99382d27f="C.J.K. van Hartingsveldt"]Ik had een vista ultimate upgrade dvd. Deze is onlangs kwijtgeraakt. Ik heb gewoon een geldige licensie.[/quote:a99382d27f] Voor de consument heeft Microsoft geen Vista ISO ter download. Maar omdat het om een upgrade gaat, geeft me de indruk dat het om een retail versie gaat. In dat geval kun je het beste contact opnemen met Microsoft http://support.microsoft.com/contactus/cu_inventory En voor degenen met een merk PC die geen recovery CD/DVD/partitie meer hebben, kunnen het beste contact opnemen met de fabrikant van de merk PC http://support.microsoft.com/gp/oemphone
Link naar reactie
[quote:7e275dbdfa="bsa100"][quote:7e275dbdfa="klokklok"]download het progamma UTORRENT. ga dan naar ... daar kan je het downloaden. zeg je een ding. ik heb het zelf niet gedaan, dus op eigen risico..[/quote:7e275dbdfa] ik denk niet dat het de bedoeling is om hier een illegale site neer te pleuren[/quote:7e275dbdfa] Precies... Daarom heb ik de link maar even verwijderd....
Link naar reactie
Ik ben derdejaars rechtenstudent. De titularis van een licentie heeft recht op de software waarop de licentie betrekking heeft. Op ... kan je veel torrents vinden. Meer zeg ik niet, en indien een mod zou vinden dat mijn post niet conform de forumregels is, mag hij/zij die meteen verwijderen.
Link naar reactie
[quote:ca64f0e664="Johny the Ripper"]Ik ben derdejaars rechtenstudent. De titularis van een licentie heeft recht op de software waarop de licentie betrekking heeft. Op ... kan je veel torrents vinden. Meer zeg ik niet, en indien een mod zou vinden dat mijn post niet conform de forumregels is, mag hij/zij die meteen verwijderen.[/quote:ca64f0e664] Als rechtenstudent hoor je dan ook te weten dat op een dergelijke manier software downloaden illegaal is en dat je niet het recht hebt op de software, maar op het gebruik ervan...
Link naar reactie
[quote:dc697816d8="Repr"]is het niet legaal om te downloaden zolang je het niet zelf verspreid? of is dat alleen met muziek.... je moet trouwens gewoon microsoft bellen[/quote:dc697816d8] Dat is inderdaad alleen met muziek en films, niet met software. Bovendien is dat ook alleen hier in Nederland voor zover ik weet...
Link naar reactie
niet iets waar je microsoft de schuld van kunt geven @ Hierboven Vraag het aan je vrienden en als je al op google zoekt naar vista ultimate torrent dan krijg je genoeg zoekresultaten Als je hem dan toch via internet doet ! DOE HET DAN LEGAAL MET JE EIGEN LICENTIE CODE (als je die überhaupt hebt -.-)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...