Ga naar inhoud

vastloper xp bij automatische updates


Aanbevolen berichten

Mijn xp-home sp3 systeem loopt steeds vast (reset) bij het opstarten. Ik ben er achter gekomen dat door de automatische update komt. Ik heb dat uit gezet door in de veilige modus via MSconfig de opstartservice automatische updates af te vinken, dan gaat alles goed, maar dat heb ik uiteraard liever niet. Iemand een idee?
Link naar reactie
Ja, wanneer ik hem weer aanzet en dan via start windows update, snel zoeken, dan pats. reset Overigens, wanneer ik het automatisch updaten aanzet en dan naar windows update, dan historie, dan zegt ie dat er een fout is, dus ook geen historie, dus kan ik ook niet zien of er updates mislukt zijn en ben ik weer bij af.
Link naar reactie
Zet eerst eens in de geavanceerde opties in systeem, configuratiescherm, bij de opstart en herstelinstellingen de computer automatisch opnieuw opstarten eens uit, dan krijg je vaak een blauw scherm met een foutcode, als de comp vastslaat, uitgaat of reboot, en zet die hier eens neer. Ook in te stellen, bij een opstart, door F5 of F8 in te toetsen in/na het biosbootscreen, en dan voor de optie te kiezen, "automatisch opnieuw opstarten bij een systeemcrash uitschakelen". En kijk eens in de logboeken of je er wat over kunt vinden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...