Ga naar inhoud

Snelle gebruikerswisseling in Vista


Aanbevolen berichten

Wanneer ik in Vista naar een andere gebruiker wil, geeft Vista mij eerst een scherm met alleen de huidige gebruiker en daarbij een knop "andere gebruikers". Pas wanneer ik daarop klik krijg ik de overige gebruikers te zien. Hoe kan ik dat extra scherm vermijden? Is er bv een registry setting om direct alle gebruikers te zien? Bedankt, IDWEW
Link naar reactie
Dat artikel gaat over het uitschakelen van snelle gebruikerswisseling. Ik wil het helemaal niet uitschakelen. Mijn vrouw en ik gebruiken samen dezelfde PC met verschillende gebruikersnamen. Wij schakelen altijd over naar de andere gebruiker. Afmelden doen we nooit en Windows uitschakelen ook niet. Wij zetten de PC uit door naar de slaapstand te gaan (XP) Met onze nieuwe PC met Vista dus de sluimerstand. Alleen als Windows Update dat nodig vindt doen wij een reboot. Dit bevalt ons uitstekend. Maar met Vista willen we graag van dat extra scherm af, dat er in XP ook niet was.
Link naar reactie
Kan het niet uittesten en weet niet of het nu (ook) betreft het uit- cq inschakelen van de FUS, maar aangezien er sprake is van verschillende mogelijkheden, heb je er iets aan. [url=http://www.vistax64.com/tutorials/89939-fast-user-switching.html]Vista Tutorial - Fast User Switching[/url] Tip: De reg-downloads zou je in/met kladblok kunnen openen en de waarde met het register vergelijken. Maak een back-up.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...