Ga naar inhoud

Compaq PC game crash


Aanbevolen berichten

Hoi! Ik heb sinds kort een Compaq PC van de Makro. De specs zijn als volgt: Besturingssysteem: Windows Vista Home Premium Systeemfabrikant: Compaq-Presario Processor: AMD Athlon 64x2 Dual core processor 5000+(2CPUs), ~2,6 GhZ Geheugen: 2814MB ram DirectX versie: DirectX 10 Het probleem is, dat telkens als ik een spel speel deze na ongeveer 30 minuten crasht. Een aantal spellen die ik geprobeerd heb zijn FIFA 09 en Gothic 3. Als het spel crasht dan krijg ik de foutmelding dat het systeem niet meer werkt. Vervolgens kan ik een oplossing zoeken (maar die wordt niet gevonden :wall:) en wordt gewoon alles wat met het spel te maken heeft afgesloten. Kan iemand me hier alsjeblieft mee helpen?! De mensen van Makro en waar ik vervolgens naar doorverwezen was, weten er zelf ook niet veel van. Dat schiet ook niet op. Ik kan de PC ook niet terugbrengen want dit valt niet onder de garantie. Hij crasht namelijk alleen bij spellen. Niet bij andere programma's en ook niet bij de GBA.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...