Ga naar inhoud

Probleem na verwijderen Gebruikersaccount: HELP!


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb net een nieuwe laptop, die ik van iemand heb overgekocht. Nu stond overal nog zijn naam en allerlei andere namen. Dus ik was bezig om even al die namen om te zetten, of te verwijderen. Er staat Vista Home Premium op. Toen ik via Systeem>Systeemeigenschappen>Geavanceerd>Instellingen van Gebruikersaccounts kwam, zag ik, nadat ik zo goed als alles verwijderd had, weer een onbekende account staan. Dus heb ik, zonder na te denken uiteraard, de onbekende gebruikersaccount verwijderd en alle bestanden daarbij. Dat had ik blijkbaar niet moeten doen. Ik kon niet meer naar verkenner, IE, Mozilla en bijna alle programma's gaven foutmeldingen en heb eigenlijk in paniek een systeemherstel gedaan. De gebruikersaccount is weliswaar terug, maar de programma's doen het nog steeds niet en ik krijg bij het opstarten veel foutmeldingen. Mozilla werkt wel weer, maar IE nog steeds niet. Kan iemand mij hierbij helpen!!? Groeten, Sjoerd
Link naar reactie
Als je van iemand anders een PC of laptop overneemt is het sowieso verstandig om een hele nieuwe installatie te doen. Als ik mijn PC of laptop zou verkopen dan zou ik hem formateren en opnieuw installeren. Heb je alle CD's en DVD's van die persoon meegekregen? Je kan als je dat niet wil ook nog proberen om een nieuwe Gebruiker aan te maken en voortaan daarmee in te loggen. Kan je doen in het Configuratiescherm onder Useraccounts.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...