Ga naar inhoud

IE8 nieuwigheden...?


Aanbevolen berichten

Even IE8 geanaliseerd bij een familielid: Zelfs met Ccleaner (laatste versie) blijkt IE8 niet helemaal op te schonen: IE8 blijkt een "[b:c85f17b45a]SuggestedSites.dat[/b:c85f17b45a]" aan boord te hebben. Afgekeken bij Google? De grootte van die file blijkt ca. 5 Mb te bedragen.... :? Verwijderen via Ccleaner blijkt onmogelijk. Bij handmatig verwijderen wordt-ie bij een herstart opnieuw aangemaakt. Voorts blijkt dat er nog meer [b:c85f17b45a]index.dat[/b:c85f17b45a] files opgevoerd te zijn. Nml. in de respectievelijke mappen [b:c85f17b45a]IECampatCache[/b:c85f17b45a], [b:c85f17b45a]IEIdCache[/b:c85f17b45a] en [b:c85f17b45a]PrivacIE[/b:c85f17b45a]; in elk eentje..... 't Wordt steeds complexer.... :cry: A) Kan deze hele mikmak voorkomen worden? B) Maakt dit het geheel nou beter dan z'n voorgangers?
Link naar reactie
[quote:88a3b4e0f1="bsa100"]FF 3.5 werkt lekker snel[/quote:88a3b4e0f1] Mits je er niet teveel extensies in installeert. Dan wordt ie nog steeds traag (1e opstart) en instabiel. Alleen IE8 een draak noemen is leuk maar ik vind het niet te onderbouwen. Maar is andere discussie. Nee, ik heb er nog geen suggestedsites.dat gevonden. Maar denk dat het met die suggested sites functie te maken heeft, die ik heb uitstaan. Schakel die eens uit. groetjes Edmond
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...