Ga naar inhoud

Vraagje Windows 7


Aanbevolen berichten

Ik heb een paar vraagjes over windows 7. Ik ben van plan om over 1 á 2 weken een nieuwe computer te kopen. Is het mogelijk om dan gelijk windows 7 erop te installeren en die te gebruiken tot de release van windows 7, en dan een licentie te kopen? Of komen er weer van die acties net zoals bij vista, dat als je vista koopt je gratis mag upgraden naar windows 7? Ik heb namelijk niet zoveel zin om nu vista aan te schaffen voor 100,- en dan over een paar maanden weer met een "verouderd" besturingssysteem te zitten.
Link naar reactie
Watch the calendar. The RC will expire on June 1, 2010. Starting on March 1, 2010, your PC will begin shutting down every two hours. Windows will notify you two weeks before the bi-hourly shutdowns start. To avoid interruption, you'll need to install a non-expired version of Windows before March 1, 2010. You'll also need to install the programs and data that you want to use Bron: http://www.microsoft.com/windows/windows-7/download.aspx
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...