Ga naar inhoud

Internet Explorer: 'Is null or not an object'


Aanbevolen berichten

[b:d8c3c7e0fa]PROBLEEM[/b:d8c3c7e0fa] Onlangs ben ik overgestapt van XP naar Vista Business (clean install) waarbij ik meteen de [i:d8c3c7e0fa]Internet Explorer 8[/i:d8c3c7e0fa] in gebruik heb genomen. Om de een of andere reden krijg ik nu op [i:d8c3c7e0fa]bepaalde[/i:d8c3c7e0fa] sites constant de volgende boodschap: [list:d8c3c7e0fa][color=blue:d8c3c7e0fa]An Error has occured in the script on this page. ... is null or not an object.[/color:d8c3c7e0fa][/list:u:d8c3c7e0fa] [b:d8c3c7e0fa]VRAAG[/b:d8c3c7e0fa] Is er iemand die hetzelfde probleem heeft gehad en ondertussen precies weet hoe dit kan worden verholpen? Ik heb al heel veel naar een oplossing van dit euvel gegoogled. Duidelijk is dat vele gebruikers eenzelfde probleem hebben, maar niemand heeft er een oplossing voor, oftewel kan ik het antwoord erop niet vinden. Naar mijn gevoel is het een fout in IE 8 zelf. Sta mij wel toe te zeggen dat ik niet gediend ben met antwoorden, zoals: 'Gebruik een andere browser!' of dergelijke meer, want eigenlijk vind ik dat een beetje te simplistisch en te gemakkelijk antwoord dat ik zelf ook wel kan bedenken... :?
Link naar reactie
[b:1d3e494bc0]... Misschien dit eens proberen?[/b:1d3e494bc0] Dat is zeker een mogelijkheid, alhoewel... Persoonlijk vind ik dat dit nogal iets te drastisch, zeker omdat ik al zoveel tijd heb gespendeerd om alles naar mijn hand te zetten. Daarom wil ik niet meteen het kind met het badwater weggooien en nog wat afwachten of er geen minder drastische oplossing uit de bus komt. Toch alvast bedankt voor de gespendeerde tijd en moeite, Dragon! :wink:
Link naar reactie
[b:dc0a015d6b]DENKPISTE[/b:dc0a015d6b] Waar ik nu zelf even aan denk is dat ik eens kan proberen om het euvel op te lossen door ALLE addons te deactiveren en ze daarna één voor één terug te activeren om te zien of het euvel zich al dan niet manifesteert. Zo weet ik dan meteen of er een schuldige tussen zit. Ik houd jullie op de hoogte! :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...