Ga naar inhoud

45 seconden wachten voor iedere pagina via IE-8


Aanbevolen berichten

Sinds ik IE-8 heb geinstalleerd moet ik 30-45 seconden wachten voor elke pagina die ik aanroep. Alle andere applicaties lopen prima. Alle tips, genoemd in het forum, heb ik al uitgeprobeerd, maar geen resultaat. Ik zou graag weer terug willen naar IE-7, maar dit lukt me ook niet meer. Ik heb n.l. alle herstelpunten al opgeruimd. (DOM,DOM...) Nu heb ik via de configuratie, windows onderdelen verwijderen, IE-8 eruit gehaald, geboot en IE-7 geinstalleerd. (had ik nog als source.) Geen resultaat. In de explorer, help, over internet explorer, zie ik nog steeds IE-8 staan, versie 7.0.5730.11. Heeft iemand een idee om I.E. weer op oude snelheid terug te krijgen? b.v.d. Systeem: WIN_XP SP3 + laatste updates. Intel-P4/3000 2Gb
Link naar reactie
Ik denk dat je IE7 weer terug hebt aangezien er staat dat je versie 7.0.5730.11 hebt. Internet opnieuw instellen kan wellicht helpen. Internet,extra,internetopties,geavanceerd en kiezen voor opnieuw instellen. Een andere optie is een Hijackthislog te maken en te posten bij beveiliging dan kan een expert daarin je misschien verder helpen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...