Ga naar inhoud

Internet Explorer8 niet zelfde formaat terug


Aanbevolen berichten

ik zou graag willen als ik het beeldscherm van IE8 kleiner maak en later weer opstart dat ie in hetzelfde formaat terug komt, omdat er aan de zijkanten gewoon veel ongebruikt beeld zit. maar komt iedere keer weer in het originele (grote)formaat terug. bij Firefox werkt dat wel goed, maar bij IE8 lukt 't me niet, zelfs bij opties vind ik niets. wie kan mij kleine tip geven hoe ik dat wel voor mekaar krijg ?
Link naar reactie
beide opties lukken niet erg. 't rare is op een andere pc waar ook Vista optaat, EN met de nieuwe IE8 daar werkt 't wel. Ik meende in een ver verleden iets te herinneren ook op dit forum dat je de browser uit moest rekken , rechtonder, en gelijk op op shift of ctrl drukken, maar dat werkt niet . maar 't is geen halszaak hoor, toch bedankt voor uw reactie!
Link naar reactie
nou, die uit-trekoptie moest als volgt: als het scherm volledig staat, klik eerst op streepje rechtsboven zet cursor op rand of hoek van het iescherm staan: er komt een pijltje. maak met die pijltjes het scherm naar wens. sluit nu af met behulp van het kruisje rechtsboven iets erbij indrukken hoeft niet. dit kan volgens mij niet werken als je snelkoppeling is ingesteld op openen in volledig venster.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...