Ga naar inhoud

Msn werkt niet meer,


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb Windows live messenger en telkens als ik onder mijn naam wil inloggen staat er: Microsoft Windows Live Messenger communications platform error. Ik heb van alles geprobeerd, en ben het nu spuugzat. Daarom vraag ik om jullie hulp :D Wat heb ik gedaan: -Ik heb cc cleaner gedraait -Gezocht naar de map waar msn instaat (Deze kan ik op 1 of ander manier niet vinden:S) -Ik heb windows installer cleaner gebruikt om msn te verwijderen -zapmessenger gebruikt, -msn opnieuw gedownload, en geinstalled Al deze stappen hebben er niet toegeleid, dat mijn msn het weer doet. Ik zou het prettig vinden als er mensen zijn die hier meer vanaf weten. Want I hate Ebuddy :evil:
Link naar reactie
[quote:2af1071c06="GD1972"][url=http://www.google.nl/search?hl=nl&q=Microsoft+Windows+Live+Messenger+communications+platform+error&btnG=Google+zoeken&meta=&aq=f&oq=]leesvoer[/url][/quote:2af1071c06] Ja dit snap ik. Ik heb dit ook gedaan. Het probleem is, dat er geen goede bruikbare informatie bij zit. En vaak haak ik af, als er wordt gezegd dat je msn moet verwijderen. Zie mijn beginpost, en dat kan ik niet. Dus heeft iemand andere suggesties? (A) EDIT: Problem solved!! Ik heb het volgende toch gevonden, (na in totaal 2 uur hebben gezocht). Dit bestand moet je verwijderen: \Users\username\AppData\Local\Microsoft\Windows Live Contacts Dan doet hij het weer. Anyways bedankt!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...