Ga naar inhoud

ATI Driver wil niet installeren


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik dacht vandaag om ff lekker mijn ATI Driver te updaten, dus ik gooi die oude eraf, probeer de nieuwe erop te zetten, maar dat lukt niet. als ik nu mijn pc gewoon opstart krijg ik een melding op het bureaublad van Vista: NO ATI GRAPHICS DRIVER IS INSTALLED. OR THE ATI DRIVER IS NOT FUNCTIONING PROPERLY. PLEASE INSTALL THE ATI DRIVER APPROPRIATE FOR YOUR ATI HARDWARE. Dit heb ik al een keer geprobeerd, en hij komt nog steedst met deze domme melding... Mijn resolutie staat nu op 1400x1050, en het is heel irri, ik kan nu ook geen games spelen... en mijn bureaublad werkt traag... wat de heck is hier aan de hand? en wat kan ik er tegen doen, zodat hij weer snel en goed werkt??? Greetz, Tompecht
Link naar reactie
http://www.hardware.info/nl-NL/news/ymiclpqYwpeabJY/AMD_stelt_ATI_Catalyst_96_driver_beschikbaar/ Had je deze geprobeerd? Probeer anders eens d.m.v systeemherstel terug te keren voordat je de nieuwe drivers installeerde.Ik zelf wacht altijd een paar weken als er nieuwe drivers beschikbaar zijn voor Ati.
Link naar reactie
Ik heb geprobeerd de versie 9.2 er weer op te zetten, net zoals voor die tijd, maar hij geeft nog steedst de foutmelding.... Ik weet echt niet meer wat ik moet doen, ik ben echter niet van plan om heel windows om zeep te helpen.... Dus een nieuwe Windows is geen optie voor mij... Greetz, Tompecht
Link naar reactie
[quote:dbe25834a6="Tompecht"]Hoe moet ik dan de P45 Driver eraf gooien want die staat er niet tussen...[/quote:dbe25834a6] Die kun je er ook niet zomaar afgooien, herinstalleren is voor de PCI-e ondersteuning voldoende. Kijk tevens eens in de logboeken waarom het niet wil. Welke versie van Vista heb je? 32 of 64 bits en welke probeer je te installeren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...