Ga naar inhoud

Updates via IE?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen, Ik heb een vraagje, maar voor dat ik dat kan vragen moet ik eerst iets anders vragen. Ik heb namelijk ooit een keer ergens gelezen dat de updates voor Windows via Internet Explorer binnen komen? Klopt dit? Dus stel dat je IE verwijdert, krijg je dan geen updates meer? Geef a.u.b eerst hier antwoord op. Groetjes, Daan
Link naar reactie
Ga met IE naar de update. 1. Selecteer de complete url en neem deze d.m.v. Ctrl-C in het klembord. 2. Sluit IE en open b.v. Firefox. 3. Zet de url die je gekopiëerd had in de adresbalk. 4. Enter en kijk wat je krijgt: Bedankt voor uw belangstelling om updates te downloaden van onze site. Voor het gebruik van deze site moet u Internet Explorer versie 5 of later gebruiken. Als u een upgrade naar de laatste versie van de browser wilt uitvoeren, gaat u naar de website Downloads voor Internet Explorer. Als u een andere webbrowser wilt gebruiken, kunt u updates ophalen via Microsoft Downloadcentrum of u kunt met Automatisch updates de nieuwste essentiële updates en beveiligingsupdates downloaden. Automatische updates inschakelen: 1. Klik op Start en op Configuratiescherm. 2. Afhankelijk van de weergave van het Configuratiescherm (Klassiek of Categorie), gaat u als volgt te werk: * Klik op Systeem en klik op de tab Automatische updates. * Klik op Prestaties en onderhoud, klik op Systeem en klik op de tab Automatische updates. 3. Klik op de gewenste optie. Controleer of Automatische updates is ingeschakeld.
Link naar reactie
Via firefox is het ook geen probleem hoor: http://windizupdate.com/ En helemaal buiten browsers om: http://www.h-online.com/security/Offline-Update--/features/112953 En voor de volledigheid: MSIE is niet te verwijderen, tenminste niet helemaal. Schijnt wel in 7 te gaan kunnen, maar betwijfel of het daar anders is.
Link naar reactie
Bedankt voor jullie reacties. Ik krijg al hele verhalen met een uitleg, maar wat ik verder wilde vragen is... Ik heb gelezen dat Microsoft IE uit Windows 7 gehaald, door de Europese Commissie...blablabla. Maar als de updates dus via IE binnenkomen en je hebt een besturingssysteem zonder browser. Hoe komen dan de updates binnen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...