Ga naar inhoud

cd-rom en dvd spelers,ook virtueel niet zichtbaar.


Aanbevolen berichten

hallo, ik heb een probleem met mijn cd-rom station,mijn dvd station,en mijn virtuele stations.(alcohol). Wat wil het geval:,de stations zijn niet zichtbaar onder mijn computer,en de virtuele stations zijn niet zichtbaar in alcohol.,ze zijn dus nu ook niet bruikbaar. in apparaatbeheer staat het volgende foutbericht,bij elk station,hetzelfde,nl: Windows kan het apparaatstuurprogramma voor dit apparaat niet in het geheugen laden. Mogelijk is het stuurprogramma beschadigd of het ontbreekt. (Code 39) ik heb al aardig wat geprobeerd,maar ik kom er niet uit. wie weet raad? windows xp sp 3, pentium 4, 1,2 gb geheugen, henk.
Link naar reactie
[quote:b5d3dcfbef="The Dragon"]De chipsetdrivers herinstalleren is nog te proberen. Dan heb je kans dat het weer werkt. (Helpmij forum: oplossing komt van Lange Pier) :o[/quote:b5d3dcfbef] Waar ik ben gevlucht. :wink: Voor code 39 heb je de lower en upper filter regfix nodig. Code 39 fix. http://support.microsoft.com/kb/270008/nl
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...