Ga naar inhoud

programma belasting dienst


Aanbevolen berichten

Ik krijg van het Microsoft Hulpprogramma voor het verwijderen van schadelijke software de melding dat ik het programma Bdienst\2008\ ib2008.exe moet verwijderen aangezien er een win32/virut.bm virus inzit. Dit is het programma voor belasting aangifte, is hier is mis mee ?? Zijn er meer die hier last van hebben?
Link naar reactie
[quote:433319fae3="The Dragon"]http://www.computable.nl/artikel/ict_topics/security/2921231/1276896/het-paard-van-troje-voor-de-belastingdienst.html Het schijnt met verouderde pdf software temaken die gebruikt wordt . Wat zegt uw anti-virussoftware?[/quote:433319fae3] De virusscanner geeft geen melding bij mij is alles geupdated .
Link naar reactie
[quote:bcd68f4045="The Dragon"]Windows,start even naar uitvoeren gaan, MRT intikken en kiezen voor een snelle scan. Als dan nog gezegd wordt het programma te verwijderen dan zou ik dat doen. U heeft al aangifte gedaan toch?[/quote:bcd68f4045] Als ik zie hoeveel onbetrouwbare software MRT oplevert en er ev verwijderd moet worden werken de helft van mijn prog. niet meer terwijl de Kaspersky niets meldt. Dus laat maar staan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...