Ga naar inhoud

[Vista Home Premium] Bijna geen enkele game werkt meer


Aanbevolen berichten

ey members, Begin vorige week wilde ik na school wat gaan gamen, maar op elke game dat ik klikte opende wel het venster, maar dan kapt ie er ook mee en hangt zich op. De enigste game die nog werkte was Counterstrike source. Ik dacht toen dat het aan vista lag omdat ik toch wel veel programma's instaleer en heb dus eRecovery gedaan van acer om mijn pc weer helemaal terug te zetten. Dat is ook allemaal goed gelukt en ik heb dus de belangrijkste programma's weer geinstalleerd en ook weer een paar games. Alles werkte goed totdat ik de pc opnieuw had opgestart vanmorgen. Hetzelfde probleem weer, alleen counterstrike werkt en voorde rest werkt er niets. Zelf denk ik dat het komt door een update van vista, maar dat weet ik niet zeker. Op google heb ik al gezocht en daar stond vaak dat ik een update voor compaliteitsproblemen moets downloaden (KB932246) Maar deze doet het ook niet want dan zegt de website dat ik het verkeerde OS heb. Weet iemand nog raad? Greetzz,. Timo Specs van mijn pc: Acer Aspire M3641 Intel Core 2 Quad NVidia Geforce 8600GT 1,4TB HDD 4GB DDR2 ram
Link naar reactie
[quote:4e91be4cd9="Eefie"]Je hebt waarschijnlijk een 64-bit OS. Hier valt helaas weinig aan te doen. [url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Woordbreedte]Meer info[/url][/quote:4e91be4cd9] De Vista 64 bit variant kan bijna probleemloos ook alle 32 bit applicaties afspelen dus inclusief games. Heb je de meest recente drivers voor je videokaart geprobeerd? Probeer die eens te downloaden van de site van Nvidia.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...