Ga naar inhoud

Mappen in VISTA


Aanbevolen berichten

Hoi, ik mis in mijn VISTA SP1 64 bits de mappen om het startmenu aan te passen, ze zouden deze moeten zijn: C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Menu Start en C:\Gebruikers\inlognaam\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Menu Start. Of zie ik bepaalde mappen niet. Hoe zie ik bijv. systeembestanden en extenties. Mooi dat vista maar wel wennen. Wie weet raad? Peter. PS: onderschrift klopt nog niet dus. Nog een vraagje: ik heb een 24 inch full-hd tft maar vind de letters soms vaag, ik kan geen cleartype-vinkje vinden, sterker nog de optie beeldscherm in configuratie is vervangen door NVIDIA. Ik heb een ASUS GTX275.
Link naar reactie
Voor wat betreft de optie 'Beeldscherm': je hebt een Asus videokaart met een NVidia GTX275 GPU erop. Wanneer je de drivers voor die videokaart installeert, wordt de optie 'Beeldscherm' inderdaad vervangen door 'NVidia Configuratiescherm'. Dit configuratiescherm kent uitgebreidere instellingen en mogelijkheden. Overigens kun je door rechts te klikken op je bureaublad en vervolgens 'Eigenschappen' te kiezen, gewoon bij de normale instellingsmogelijkheden van Windows komen ;) ! De ClearType Tuner kun je volgens mij downloaden van de Microsoft-website.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...