Ga naar inhoud

nieuwe comp. met vista 64bit en IE8 maar is erg traag.


Aanbevolen berichten

ik heb een nieuwe computer gekocht met vista erop. alles werkte naar behoren. inmiddels heb ik ie8 geinstaleert en volgens mijn is dit ook de boos doener. als ik me computer opnieuw opstart werkt het internet nog erg snel,maar na een paar minuten als ik dan me startpagina.nl wil openen moet ik soms wel langer dan 30minuten wachten en als het helemaal mee zit komt hij helemaal niet. terwijl me internet verbinding gewoon goed is. want op me andere computer werkt hij wel goed ie8 op xp pro. hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Link naar reactie
[quote:a29cd798e2="Lord Wodan"]Natuurlijk..... dat is een alternatief, geen oplossing.. Heb je geprobeerd de internetinstellingen te herstellen? Extra-->Internetopties, tabblad Geavanceerd en dan onderin.. Edit, als dat niet lukt, heb je toevallig spybot? http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=200563[/quote:a29cd798e2] ik heb gedan wat je zei maar het probleem is er nog steeds. ik heb geen spybot
Link naar reactie
[quote:5e652dbe12="droppie23"]lees aub wel goed wat ik schrijf. op me nieuwe pc heb ik problemen maar op die ndere gaat alles vlekkenloos. ik hen een vermoeden dus weet niet zeker of het hier aan ligt. hoe ken ik hem er weer afgooien en weer terug gaan naar ie 7. ik ben helemaal niet bekend bij vista.[/quote:5e652dbe12] Je kan IE8 verwijderen via software of via geinstalleerde updates en dan IE8 verwijderen.
Link naar reactie
[quote:e46f5871e7="derkdejong"]is dat bij gewoon surfen, of ben je in tussentijd ook nog met andere net-taken bezig, zoals bittorrent? wat doet (doen) die andere pc (of pc´s) op dat moment? is je verbinding op zich wél nog steeds oké? hoe ga je het net op: draadloos en is het wellicht een kanaalprobleem?[/quote:e46f5871e7] het is voorl bij het surfen ook al staar utorrent uit. de andere pc doet het wel gewoon maar die is draadloos en waar het probleem op is is met de kabel. kanaal probleem lijkt me niet want dan zou ik op die draadloze ook problemen moeten hebben toch? me verbinding is gewoon goed. ik heb me internet ook al terug gezet naar de standaard waarden maar helpt niks.
Link naar reactie
de vraag was niet hoe die andere pc het doet, maar wát die doet op het moment dat jij traagheid constateert. als die bijv wél staat te torrenten, is je probleem al vrijwel zeker verklaard..... constateer je ook traagheid op die draadloze als je dat op de bekabelde merkt? er zijn geen andere pcs die draadloos op jouw router meedraaien? kijk daarvoor eens in de status van je router. heb je nou die spybot nog steeds meedraaien?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...