Ga naar inhoud

Dual Boot file permissions


Aanbevolen berichten

Ik heb windows 7 gedualboot met windows XP. Nu wilde ik natuurlijk wat muziek luisteren, maar ik mocht van Windows 7 niet in de Mijn Muziek-map komen, maar ik mocht wel mezelf eigenaar maken. Zo slim als ik ben, heb ik dat zonder er over na te denken gedaan, maar nu kan ik onder Windows XP niet meer bij mijn muziek! Ik heb toen natuurlijk meteen CACLS geprobeerd, als volgt: CACLS "Mijn Muziek" /E /G SANDER:F /C /T. Ik kreeg een ACCES_DENIED: Invalid folder, map or volume, of zo iets dergelijks (ik schrijf dit nu onder windows 7 voor de muziek :wink: ). Hoe krijg ik mijn mappen bij XP toch weer terug?
Link naar reactie
[quote:72f08d2543="sanchises"]Ik heb windows 7 gedualboot met windows XP. Nu wilde ik natuurlijk wat muziek luisteren, maar ik mocht van Windows 7 niet in de Mijn Muziek-map komen, maar ik mocht wel mezelf eigenaar maken. Zo slim als ik ben, heb ik dat zonder er over na te denken gedaan, maar nu kan ik onder Windows XP niet meer bij mijn muziek! Ik heb toen natuurlijk meteen CACLS geprobeerd, als volgt: CACLS "Mijn Muziek" /E /G SANDER:F /C /T. Ik kreeg een ACCES_DENIED: Invalid folder, map or volume, of zo iets dergelijks (ik schrijf dit nu onder windows 7 voor de muziek :wink: ). Hoe krijg ik mijn mappen bij XP toch weer terug?[/quote:72f08d2543] Vreemd, heb zelfs 4 OS'en op 1 PC en kan vanuit elk OS elk bestand benaderen, ben overigen in elk OS overal eigenaar van. En over die fouten in Windows 7, dacht het niet, deze RC is vrijwel klaar om RTM te worden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...