Ga naar inhoud

Kan geen mail verzenden in Outlook 2003


Aanbevolen berichten

Vanaf een bepaald moment kan ik geen mail meer verzenden via Outlook 2003. De smtp server staat juist ingesteld. Ik kan naar de SMTP server pingen en telnetten. Ik heb dit ook gecontroleerd via de provider. Andere gebuikers in het netwerk die dezelfde smtp gebruiken hebben geen problemen. Ik ontvang wel gewoon mail en kan ook surfen. Wat is hier aan de hand?
Link naar reactie
het kán zijn dat er een onderscheid gemaakt wordt in de benaming, dat zie je wel vaker bij klonteringen van providers, zodat soms de nieuwe, en soms de oude van toepassing blijkt. m.a.w. stel thuis de server ook eens in op smtp.online.nl i.p.v. op smtp.wanadoo.nl (of omgekeerd)..... (ik herinner me dat bij zonnet/versatel/tele2 die instelling een wereld van verschil uitmaakte...)
Link naar reactie
[quote:8faabf13fb="gerben3"]Thuis zit ik op de smtp server van Wanadoo (Orange/online). Op het werk zit ik op de smtp van signet. (mx.signet.nl) Vandaag nog steeds hetzelfde probleem. :cry:[/quote:8faabf13fb]Is die wel vrijgegeven voor het verzenden van niet-signet accounts? Of zit er een wachtwoord op (smtp via authentificatie...)
Link naar reactie
Het zit toch in de SMTP. Ik gebruik Mobile Net Switch om te wisselen tussen de verschillende netwerken waar ik werkzaam ben. Daarbij maak je gebruik van de DynamicSMTP. instelling in je mailaccount. Als ik in de mail account gewoon de SMTP instel van de provider waar ik op dat moment werkzaam ben dan gaat het goed. Ik heb het nu in ieder geval weer werkend. Nu nog uitzoeken waar het in Mobile Net Switch verkeerd gaat.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...