Ga naar inhoud

Windows 7 vraagje..


Aanbevolen berichten

Ik gebruik nu al zo ongeveer 2 dagen Windows 7 Build 7137. Wat mij opgevallen is dat als je Windows idle laat staan dat ie na ongeveer 5 minuten later de beeld uitschakeld, en vervolgens iets aan het doen is waardoor de hardeschijf hele tijd blijft ratelen.. Als je dan de muis beweegt stopt dit en komt de bureaublad weer tevoorschijn. Nou heb ik alles al uitgeschakeld bij power options zoals, shutdown screen after.. shutdown hdd after.. ook heb ik screen saver op off staan. maar toch doet Windows 7 dit elke keer als ik 5 minuten niks doe :? is dit gewoon nog iets dat nog gefixed gaat worden? of blijft dit zo? en graag wil ik gewoon weten wat ie dan exact aan het doen is als dit aan de gang is. Voor de rest ben ik super en super blij met hoe snel deze Windows is :D en ongelovelijk snel met opstarten van Windows en programma's en het gebruikt echt alle 4 cores van me cpu. :) :) ik ga straks me originele Vista dvd in de prullenbak gooien. :D
Link naar reactie
hoii, is dat ratelen niet de verschrikkelijke Indexing-service van windhoos? of bestaat die niet meer sinds vista/windhoos 7 deze was uit te schakelen via: rechterklik op "Deze Computer" -> Beheren -> Services en toepassingen -> Services en dan daar de Indexing-service uitschakelen Zelf ben ik over gestapt naar linux, dus ik weet niet zeker of dat het probleem is ... succes!, Priegelaar
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...