Ga naar inhoud

Windows wachtwoord achetrhalen


Aanbevolen berichten

Hallo, Mijn ouders hebben op mijn pc een wachtwoord ingesteld, en ik kan alleen op de pc wanneer zij er zin in hebben. Ik zou dus graag dat wachtwoord willen achterhalen [i:3ed7e827d7]wanneer ik dus aangemeld ben[/i:3ed7e827d7], niet opnieuw instellen ofzo, anders hebben ze het door:p. Ik heb iets gelezen over SECPOL.MSC, maar kweet niet hoe dat juist werkt. Samenvattend: Ik wil dus een windows wachtwoord achterhalen terwijl ik aangemeld ben op die pc. owja ik heb windows xp prof
Link naar reactie
Je ouders hebben groot gelijk :P ! Waarom? Omdat er andere dingen in het leven zijn dan achter je PC zitten. En dat moet je leren inzien ;) ! Maar wat je bijvoorbeeld kunt doen, is met ze afspreken dat je PC-tijd kunt verdienen. Als jij laat zien dat je (bijvoorbeeld) je huiswerk af hebt, de afwas hebt gedaan of het gras hebt gemaaid, dan geven zij jou een afgesproken tijd achter de PC. Hoe meer je doet, hoe langer je achter de PC mag. En doe je niks, nou, dan mag je dus niet achter de PC. Voor wat hoort wat :) ! Overigens: zelfs met een eigen PC zit je er niet constant achter. Ik ben ervaringsdeskundige wat dat betreft. En als je er voor je werk veel achter zit, heb je 's avonds geen zin meer om er nog iets mee te doen, dan lees je liever een boek of kijk je TV :P
Link naar reactie
Och, hier kun je met enig googlen makkelijk zelf uitvinden, denk ik zo. Heb vorige week nog iemand met zoiets geholpen. Die kon niet meer inloggen op zijn eigen laptop. Blijkt echt griezelig eenvoudig te zijn. Vista is in een paar minuten te rooten, ook al zit er nog zo'n sterk wachtwoord op. En de meeste tijd besteed je dan nog aan booten. Gewoon eng.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...