Ga naar inhoud

vervelende website


Aanbevolen berichten

heb een tijdje geleden de gratis versie van AVG gedownload, maar iedere keer wordt mij verzocht de volledige (betaal)versie aan te schaffen, en wel dat er iedere keer zich een website opent van AVG, 't is dus geen pop-up want die worden geblokkeerd, maar gewoon een website van Internet Explorer, 't gebeurt niet vaak maar wel iedere keer als ik de computer aanzet, kan ik dit blokkeren of via de firewall of in Explorer?
Link naar reactie
[quote:ba52475dab="Rumaro"]Dit heeft Avira ook en is iets heel normaals. In ruil voor de gratis versie krijg je zo'n nagscreen. Wil je die niet, dan moet je het programma gewoon kopen.[/quote:ba52475dab] Avira heeft het na iedere update. Dan krijg je een scherm te zien waarbij je op OK moet klikken en dan is het weg. Voor een gratis virusscanner die erg goed is vind ik dit niet echt storend. En anders kan je Avira bijvoorbeeld voor 20 Euro voor een jaar kopen en heb je een uitgebreidere versie ook nog.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...