Ga naar inhoud

Webbrowers werken niet ...


Aanbevolen berichten

Hallo allen !! Ik zal gelijk met de deur in huis vallen. Ik heb sinds enige tijd een heel wazig probleem met internet browsers op mijn laptop. Wat is er aan de hand ? Op eea manier kan ik geen 'connectie' krijgen met internet via IE8. Nu is het zo dat de laptop wel op 'internet is', immers windows update of email sturen enzo gaat allemaal prima. De verbinding is dus OK. Nu zoek ik me een hoedje wat het kan zijn, wat heb ik gechecked/geprobeerd: 1. IE8 werkt 'online' (offline staat dus uit) 2. er zijn geen proxies via IE gedefinieerd, ik zit dus rechtstreeks op internet 3. ook mijn locale router kan ik niet benaderen via mijn browser(s), lijkt in de browsers te zitten. 4. ik heb firefox mobile geprobeerd, werkt ook niet 5. alle firewalls uitgezet (ook die van Vista zelf) 6. viruscheckers gedraaid, deze geven geen 'besmetting' aan Nu rest mij (naast een volledige herinstallatie), nog 1 ding. Port 80 staat wellicht 'dicht'. Waar ik echter ook kijk, ik zie nergens een mogelijkheid om deze port 'open te zetten'. Hebben jullie nog andere suggesties wat het zou kunnen zijn danwel (indien jullie ook denken dat het in port 80 moet zitten), kunnen jullie mij helpen hoe ik deze port open kan zetten ? Alvast dank ! Dufffy
Link naar reactie
[quote:ab802d160d="The Dragon"]Je hebt i.d.d al van alles geprobeerd. Maar het meest simpele waarschijlijk nog niet. Ga naar internet,extra,internetopties,geavanceerd en kies voor internet opnieuw instellen. Daarna opnieuw opstarten. :roll:[/quote:ab802d160d] Dank voor het meedenken !!! @derkdejong: firefox doet het ook niet, ik denk dat het herinstalleren van IE8 dan ook niet zal helpen. @the dragon: ik heb het geprobeerd .. helaas :( Verder heb ik ook nog winsock gereset, dit nav een post op deze site: [url]http://www.tudy.ro/2008/01/06/repair-and-reset-vista-winsock-catalog/[/url] Werkte helaas ook niet .. Bizar probleem hier, alles doet het .. buienradar ... de kleine 538 radio sidebar .. behalve mijn browers...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...