Ga naar inhoud

windows 64 bit


Aanbevolen berichten

goedemiddag, ik heb al een tijdje gezocht (o.a google) naar een antwoord op de volgende vraag. ik gebruik momenteel win XP home premium 32bit. verder gebruik ik o.a. een WD essential 1Tb externe HD. (ntfs bestands systeem). op deze schijf worden voornamelijk MKV bestanden geplaatst die met de WD hdtv media speler worden afgespeeld. als ik in de toekomst zou willen overstappen naar een 64 bit OS kan ik de externe HD en de bestanden die daar momenteel op staan dan nog wel "benaderen"? of moet de schijf dan opnieuw geformatteerd worden? alvast bedankt voor de reactie(s)!
Link naar reactie
[quote:3c15c0a6bb="landh"]o.k dank je voor het snelle antwoord. dus het feit dat de MKV bestanden onder een 32 OS zijn "aangemaakt" en op de schijf zijn geplaatst maakt ze niet ontoegankelijk voor een 64 bit OS begrijp ik? en de schijf blijft dus ook gewoon te gebruiken in combinatie met de WD media speler?[/quote:3c15c0a6bb] Inderdaad dat maakt niet uit
Link naar reactie
ik heb dit weekend een dvd gedownload, van de losse videobestanden een ISO gemaakt (met img tool classic, werkt gelukkig ook ) deze ISO op mijn externe hd geplaatst. even proef gedraaid met de WD mediaplayer en de film start perfekt. dit alles onder win 7 64bit. tot nu toe geen problemen ondervonden
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...