Ga naar inhoud

Kan windows xp niet installeren


Aanbevolen berichten

Ik ben nu al een tijdje bezig om een nieuwe windows xp versie op mijn computer te installeren, het lukt gewoon niet. Het probleem is dat als ik de windows xp cd in mijn computer doet en ik start hem dan op (boot menu al ingesteld) dan komt er te staan druk op een toets om verder te gaan, maar als ik dan op een toets druk gebeurt er niks en die tekst blijft er gewoon staan. Hoop dat iemand mij helpen :) Alvast bedankt,
Link naar reactie
Je moet hier vaak lang geduld hebben, vaak zijn de 'experts 'met andere dingen bezig, zoals de taal van een computer etc. Waarom heb je het bootmenu ingesteld, als het een recovery CD van XP is en je steekt hem erin, computer opstarten, dan wordt de CD gevonden en start die vandaar uit op? Tenminste zo gaat dat bij mij. Google anders eens naar XP opstarten, bv vind ik dit [i:30874c6d4c]je hebt de originele cd van windows nodig waar je windows zelf ook mee installeert. Je doet de windows cd in de computer en start opnieuw op, als dan niet automatisch wordt opgestart vanaf de cd moet je even in de BIOS de instelling veranderen van het '1st boot device' deze moet komen te staan op de cd rom speler[/i:30874c6d4c]
Link naar reactie
[quote:5846e061de="Darxx"]Als ik de cd erin doet als windows al aanstaat werkt het wel[/quote:5846e061de] Dan zou je voor alle zekerheid je Windows XP installatie CD kunnen testen, via applicatie [url=http://download.chip.eu/nl/Nero-CD-DVD-Speed-4.70_779901.html]Nero CD DVD Speed[/url] met de optie ScanDisk. Start je PC wel goed op vanaf andere bootable CD's?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...