Ga naar inhoud

Vista gadgets en een onvindbaar ip-adres


Aanbevolen berichten

Ik heb twee problemen met twee laptops. 1. Laptop met Vista. Na Windows updates kan ik geen gadgets meer aan sidebar toevoegen, werkt Windows Update niet meer en voert de laptop bij uitschakelen elke keer 11 updates uit. 2. Laptop met XP. De draadloze internetverbinding via USB-stick valt na enige tijd, 30 minuten, weg. Melding; gateway onvindbaar of geen ip-adres. Dit ligt volgens mij aan de laptop en niet aan de router want andere laptops werken goed op deze draadloze verbinding.
Link naar reactie
Lijkt erop dat op laptop met Vista de Windows update blijft hangen. Hierdoor kunnen sommige onderdelen niet meer goed werken door versie verschillen van verschillende programma's. Misschien kan het ook betekenen dat er een Virus actief is, dus scan de hele PC eens. Het probleem met de laptop met XP heeft waarschijnlijk toch te maken met de Router. Dit probleem had ik ook eens met alleen XP. Na een update van de router software (firmware) was bij mij het probleem weg. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...