Ga naar inhoud

OUTLOOK2007 (auto reply form)


Aanbevolen berichten

hallo! ik heb via scripts een aantal dingen geregeld in mijn outlook. zo worden grote foto's als bijlage automatisch opgeslagen in de wwwroot, nzb bestanden automatisch in een watchfolder, en nog wat andere bestanden automatisch in allerlei netwerk-mappen. nu wil ik via outlook een bericht terug laten sturen na het verwerken c.q. opslaan van de bijlages. zoiets van: [code] uw foto's zijn op DATUM TIJD opgeslagen op de volgende locatie: blaat u dient nog volgende acties te verrichten: bla bla bla [\code] dit is allemaal statische content, behalve de datum en tijd natuurlijk, die bijgewerkt moeten worden. ik heb via outlook een template gemaakt (via de regels kan je alleen een form of template kiezen) maar de datum wordt niet bijgewerkt, en als ik een kopie maak van die template om als basis te gebruiken voor een andere, is die exact hetzelfde, ook al heb ik hem helemaal veranderd en weer opgeslagen onder een andere naam. hoe maak ik een aantal templates die ik dan per regel kan laten verstuurd worden?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...