Ga naar inhoud

Laptop met downgrade WinVista --> XP in 3 talen


Aanbevolen berichten

Ik heb een laptop op het oog waarvan wordt gemeld dat die is voorgeinstalleerd met Win Vista en downgrade naar Win XP in de talen Nederlands, Engels en Frans. Ik wil WinXP in het Engels. Per sé. Nu vertelt (per Email) Databyte (de leverancier) dat de downgrade alleen in het Nederlands is. Toshiba vertelt echter (desgevraagd telefonisch) dat de downgrade ook in de 3 talen is. Wie moet ik nu geloven. Dat wil zeggen niet alleen geloven maar ook zekerheid hebben dat dat zo is? Iemand ervaring hiermee? perloc
Link naar reactie
Nickholtus, dat is wel erg kort door de bocht. Het gaat om een Vista in drie talen die downgradable is naar XP. De vraag was of je ook de keuze had om een taal te kiezen als je de downgrade uitvoert. Inmiddels heb ik email bevestiging van Toshiba Nederland dat de bijgeleverde herstel DVD ook in drie talen is. De computer is besteld... Dank voor antwoord. perloc
Link naar reactie
[quote:453310e9c9="nickholtus"]in principe kan je win. xp altijd instellen in het engels. heb ik zelf ook gedaan[/quote:453310e9c9] Ik zou niet weten hoe. XP is single language en alleen van de Engelse versie is er een multilanguage waarvoor een languagepack in verschillende talen er is. Je kunt dus 'in principe" een Engelse versie van Windows XP (of Vista of 7) NIET zomaar in een andere taal zetten zodat vensters en helpteksten, ineens ook in die andere taal zijn. Voor Windows Vista ULtimate is hierop trouwens een uitzondering. Daarvoor zijn die languagepacks beschikbaar via Windows Update. groetjes Ed
Link naar reactie
Ed: Ik heb in het verleden al tenminste twee laptops gehad (gebruik al laptops vanaf 1988, de eerste met Win95 in -hoe kan het ook anders-, in 1995) waarbij ik na opstart de keus had om uit verschillende talen te kiezen. Dus Windows waarbij je de taal na eerste opstart, en nu met een herstel DVD, kunt kiezen is geen nieuws onder de zon. Maar mijn probleem is (bijna) opgelost want de laptop is onderweg met downgrade naar WinXP in drie talen. MVG perloc
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...