Ga naar inhoud

Groot aantal foto's in map--> geen miniatuurweergave?


Aanbevolen berichten

Ik draai op dit moment op mijn pc Windows XP pro. Nu ben ik aan t proberen om al mijn foto's die ooit zijn gemaakt netjes in mappen te stoppen. hiervoor heb ik eerst alles in 1 algemene map gedumpt, en dan via miniatuurweergave alles eruit te vissen. Nu krijg ik echt maar een deel weergegeven. de rest staat als een blanco vakje. Ik gebruik 3 GB ram, processorgebruik en geheugengebruik staan allebei geoptimaliseerd voor programma's i.p.v. achtergrondprogramma's/systeemcache , kan het hier mogelijk aan liggen? Mvg, Mat
Link naar reactie
Nu is het mij gelukt om de foto's in mappen te zetten met wat onthoud en schrijf werk. Nu zijn er echter een aantal mappen waarin foto's staan die ik niet meer kan openen met welk programma dan ook. Er komt dan een melding dat het bestand gelocked zou zijn, maar via eigenschappen kom ik niks tegen om ze te unlocken. ik kan ze ook niet meer terug kopieren, verslepen of wat dan ook. Kan iemand mij verder helpen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...