Ga naar inhoud

rename c:\windows


Aanbevolen berichten

Ik had een goed wekend systeem Medion Akoya P7300D met vista HP met SP1, totdat ik een hardware probleem kreeg (wat achteraf simpel te verhelpen was). Maar ik had wel de recovery tool gebruikt, en nu blijkt dat ik alles opnieuw moet installeren. Volgens mij moet het simpeler kunnen door C:\windows te hernoemen/wissen en c:\windows.old terug te hernoemen naar C:\windows. Hoe kan ik C:\windows wissen. Ik heb opgestart met een opstart stick met winME maar die leest geen ntfs. Ik heb opgestart met knoppix maar daarmee lukt het ook niet. Kan het wat ik wil? Alvast dank voor je reactie. Leen ps, ik kan vanavond laat pas reageren.
Link naar reactie
Lange Pier, Dank voor je reactie. Ik heb een BartPE in elkaar gefreubeld zoals dat beschreven staat, maar als ik daarmee mijn PC opstart dan krijg ik tijdens het opstarten van winXP een BSOD met als melding stop: 0x0000007B (0xF78D6528, 0xC0000034, 0x00000000, 0x00000000). Zou een vistaPE beter zijn? En voor het uit elkaar halen van mijn PC, dat durf ik niet goed. Heb je nog een andere mogelijkheid? Dank,
Link naar reactie
Even de SATA controller in de bios op IDE modus zetten indien mogelijk of de sata driver meenemen bij het maken van die BartPE en het maakt niet uit of het een PE is op basis van Vista of XP met dat verschil dat Vista misschien wel die SATA schijf zou kunnen zien, maar dat is afhankelijk van het merk en type SATA controller.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...