Ga naar inhoud

Is dit mogelijk met Vista


Aanbevolen berichten

Hallo ik zit met een vraag. Ik gebruik mijn PC voor heel veel dingen, gamen, chatten, website's maken etc.... Maar heb in mijn nieuwste PC ook een TV kaart erin zitten en vindt Vista Media Center wel fijn werken en dingen opnemen en dan uit standby halen is reuze handig. Maar nou heb ik toch een paar vraagjes hierover. Kan ik het op een of andere manier zo instellen dat ik met de afstandbediening mijn computer aan kan zetten of uit standby kan halen dat die automatisch MCE opstart. Kan ik het ook zo doen dat als ik bijvoorbeeld een programma inprogrameer op mijn eigen account (2 accounts van mijn eigen met wachtwoord alle rechten en gastaccount) en dan standby zet dat die dan toch automatisch op gaat nemen. Groetjes Maikel!
Link naar reactie
Je kunt een computer niet aanzetten met een afstandsbediening. Als je een opname wilt maken moet de computer aan staan. Als het geen vette gamebak is zal dat weinig stroom kosten, ik doe het ook zo. Tijdens mijn vakantie heeft de pc een week aangestaan om elke dag de tour de france op te nemen. Ik moet zeggen dat harde schijf recorders beter werken dan een computer. Bij zeer lange opnames in 1 stuk lopen beeld en geluid bij elkaar weg.
Link naar reactie
[quote:b2aa21c202="stee0036"]Je kunt een computer niet aanzetten met een afstandsbediening. Als je een opname wilt maken moet de computer aan staan. Als het geen vette gamebak is zal dat weinig stroom kosten, ik doe het ook zo. Tijdens mijn vakantie heeft de pc een week aangestaan om elke dag de tour de france op te nemen. Ik moet zeggen dat harde schijf recorders beter werken dan een computer. Bij zeer lange opnames in 1 stuk lopen beeld en geluid bij elkaar weg.[/quote:b2aa21c202] Hallo jammer dat dat met de remote niet lukt. Ik weet dat de hdd recorder beter is maar het is maar voor erbij!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...