Ga naar inhoud

Windows beeldscherm valt meteen weg


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal. Probleem: Bij het aanklikken van internet explorer om het internet op te gaan verschijnt heel even het beeld op het scherm en binnen 2 seconden is het beeld weer weg. Oorzaak, verandering ?: *Vandaag een windows update gedaan en volgens mij ie-8 op de computer gezet. *Tevens de computer in de veilige modus laten scannen met spybot-adware-en antivir. *Daarna de computer in de normale modus gezet en er was een nieuwe look te zien van windows.Alles werkte prima totdat ik in de menu extra de knop volledig beeld gebruikte. *Door de computer te resetten was mijn hoop dat het beeld weer normaal zou worden. *Helaas is van af die tijd het probleem onstaan van het meteen weg vallen van het explorer internet beeld Genomen stappen tot nu toe: *Systeem herstel gedaan, geen resultaat. *Proberen om ie8 op te zoeken bij windows update om weer te verwijderen,maar is niet aanwezig?. *Raad plegen help bij windows om via uitvoeren IE8 er af te krijgen, niet gelukt. Vraag: Hoe krijg ik het opstarten van internet explorer weer normaal. Wie weet raad, want zo kan je niet internetten op de computer. Mijn dank is groot . Groet Rinus.
Link naar reactie
Hallo. Bedankt voor je snelle reactie. [quote:09b8cc54f7="The Dragon"]Tja, IE8 kunt u verwijderen door naar geinstalleerde updates te gaan en IE8 op te zoeken en te verwijderen.Ook wil wel eens helpen om internet opnieuw in te stellen. Ga naar internet,extra,internetopties,geavanceerd en kies voor internet opnieuw instellen.[/quote:09b8cc54f7] IE8 kan ik niet in de lijst met updates vinden. Helaas kan ik niet het internet op omdat het beeld meteen uitvalt(dat is juist het probleem). Daardoor kan ik niet je voorgestelde plan voor het opnieuw instellen via het menu extra. Weet je een ander plan of oplossing?. Groet Rinus.
Link naar reactie
Internet opties zijn ook te bereiken via het configuratie-scherm hoor... Heb je bij software het vinkje 'updates weergeven' wel aangezet? Daarbij, bij mij staat hij er sowieso gewoon bij, zie hieronder.. [img:3aaa74b470]http://i665.photobucket.com/albums/vv18/LordWodan/software.jpg[/img:3aaa74b470] en hier zie je de knop opnieuw instellen, via Configuratiescherm --> Internetopties, tab Geavanceerd. [img:3aaa74b470]http://i665.photobucket.com/albums/vv18/LordWodan/Eigenschappen.jpg[/img:3aaa74b470]
Link naar reactie
[quote:a655a1fe7d="The Dragon"]De rest doet het wel? Dus heeft u wel gewoon beeld en kunt u wel andere programma"s laten draaien buiten internet.? En wat gebeurt er als u nu naar windows update gaat en windows laat zoeken naar updates?[/quote:a655a1fe7d] Alles doet het voor de rest zoals e-mail_ als windows gaat zoeken naar update dan gebeurd er niks!.
Link naar reactie
[quote:aec51168fe="Lord Wodan"]Internet opties zijn ook te bereiken via het configuratie-scherm hoor... Heb je bij software het vinkje 'updates weergeven' wel aangezet? Daarbij, bij mij staat hij er sowieso gewoon bij, zie hieronder.. [img:aec51168fe]http://i665.photobucket.com/albums/vv18/LordWodan/software.jpg[/img:aec51168fe] en hier zie je de knop opnieuw instellen, via Configuratiescherm --> Internetopties, tab Geavanceerd. [img:aec51168fe]http://i665.photobucket.com/albums/vv18/LordWodan/Eigenschappen.jpg[/img:aec51168fe][/quote:aec51168fe] Bij software heb ik het vinkje gegeven voor update weergeven en geen ie8 te zien. internet optie's via het Configuratiescherm is er niet, het lijkt erop dat deze optie zomaar weg is, erg vreemd. Weet je wat nu te doen?. Groet Rinus.
Link naar reactie
na wat gegoogle: To do so, go to C:\WINDOWS\ie8\spuninst\ folder (your drive letter may be different), and run spuninst.exe. Restart the computer after uninstallation completed. oftewel, ga eens naar deze computer, dan C, dan windows, IE8, spuninst en dan dubbelklikken op spuninst.exe. (of gebruik de zoekfunctie van windows om spuninst.exe te vinden.) Dit zou IE8 moeten verwijderen. De vraag is of IE7 dan nog werkt maar dat is de volgende stap :wink: Edit: bron: http://www.mydigitallife.info/2008/03/07/how-to-uninstall-windows-internet-explorer-8-ie8-in-vista/ het gaat dus om vista maar ik weet eigenlijk wel zeker dat het ook werkt met XP
Link naar reactie
[quote:b734890cb5="Lord Wodan"]Niet om enge dingen te zeggen maar als ik wat rond google met de symptomen dan wordt er toch vaak gezegd dat er malware op de pc aanwezig is. Kan je een log plaatsen bij Beveiliging en Privacy? (met de klacht?)[/quote:b734890cb5]Tevens de computer in de veilige modus laten scannen met spybot-adware-en antivir. :x Dan was er toch wat gevonden? Ik denk dat de oplossing misschien te vinden is door te kijken bij windows probleemrapporten en oplossingen.
Link naar reactie
Op dit moment kom ik niet veel verder en het is al laat en ben de hele dag al bezig met dit vervelend probleem. Ik ben er ook doodziek van dat ik met mijn goede bedoelingen de computer wilden schoon maken en tevens ie8 ging plaatsen. Het blijft voor mij allemaal vaag en het lijkt erop dat er bestanden zijn verdwenen of iets in die geest?. De ie8 kan ik alleen als kladblok bestand vinden(zoals is gevraagd) en geen exe bestand. De tip via het handmatig stop zetten van de updater werkt ook niet want in het stappenplan is namelijk windows niet te vinden, laat staan de genoemde benamingen die je dan moet veranderen. Het is laat en laat het even rusten tot morgen en hopelijk dan met frisse moed weer verder zoeken, maar ik ben er doodziek van. Waarom wordt je meteen gestraft bij windows als je denkt dat je goed doet door je computer update en schoonm te houden, waarom geen reset knop zodat het normaal werkt. Het zou goed wezen als windows outo's zou maken, er zouden geen file's meer zijn want ze rijden dan niet meer :wink: Groet Rinus en later weer een poging.
Link naar reactie
Tja... dat "klik op start om te stoppen" was ook niet briljant van MS 8) Het lijkt erop dat je in je schoonmaakactie alle uninstall bestanden hebt verwijderd van de updates. Dan kan je inderdaad niet meer terug. Wat ik zou kunnen doen is mijn bestanden opzoeken, die op cd branden en naar je opsturen (of dat je die bij mij download) maar of dat werkt is maar de vraag. Ook malware is nog niet helemaal uitgesloten. Hoe lang is het geleden dat je een verse install hebt gedaan? Het is even werk maar dan ben je wss wel van het gelazer af.
Link naar reactie
Daar ben ik weer!. Zoals de stand van zaken er nu voor staan is het probleem van het niet werken van Internet explorer opgelost!. Na veel gepuzzel en zoeken en aan de hand van jullie tips en links veel zaken geprobeerd. Het leek erop dat ie7 gewoon niet werkte en ik kon het met geen mogelijkheid aan de praat krijgen.En volgens mij was het gewoon van de computer verwijderd?. Uiteindelijk ie7 verwijderd van de computer en toen werkte IE gewoon weer en kon het internet weer op. Na het opnieuw plaatsen van ie7 was het probleem weer daar. Daarom IE8 erop gezet en daar werkte wel alles normaal. Overigens ook alle spyware en andere schoonmaak progamma's van mijn computer gehaald. Het enigste wat niet van de computer af te krijgen is, is antivir en daarom een andere virusscanner geplaatst. Het lijkt erop dat het updaten en scannen van de verschillende spyware en adware scanners in combinatie van het plaatsen van IE8 het probleem heeft doen onstaan. Maar het is en blijft allemaal erg vaag en zoals het er nu uit ziet zit er ontbrekende en niet werkende bestanden bij IE7. Maar goed, het werkt weer en blij toe. Ik wil een ieder bedanken voor de reactie's, links en tips en het heeft uiteindelijk wel geholpen. Bedankt allemaal.. Groet Rinus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...