Ga naar inhoud

Email laten binnenkomen op alle pc's


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ik heb in huis 3 PC's en 1 laptop. Ik wil graag dat mijn email van een account overal binnenkomt. Dus als ik op de ene pc me mail binnen haal, en ik haal morgen opnieuw mail binnen op een andere pc, zie ik de mail die ik vandaag heb binnen gehaald op de andere pc niet staan. Ik heb een Gmail accont, en heb ook al geprobeert met de funtie mail downloaden of iets dergelijks.. Ik vind het best lastig dat ik niet op elke pc beschikking heb tot al mijn mail. Weet iemand hier wat voor ?? Met vriendelijke groet, bignick1
Link naar reactie
Of gewoon je mailverkeer via webmail afhandelen, de mail op de server laten staan kan op een gegeven moment nog wel problemen met je provider op gaan leveren omdat je mailbox doorgaans een krappe limiet heeft (soms slechts 50 MB). Gmail zit geloof ik op >5GB opslagruimte. Verder bezit gmail de mogelijkheid om via het mailadres van je provider te ontvangen/verzenden. Bijkomend voordeel is dat je dan ook op vakantie al je mail bij de hand hebt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...