Ga naar inhoud

Windows XP Home Edition Slomer dan sloomst!


Aanbevolen berichten

Hallo Forum Leden, Bij mijn zus zit ik mij regelmatig te ergeren omdat deze computer zo sloom is als wat. Als ik de partitie van mijn computer verwijder, volledig laat formateren en er een nieuw vers besturingssysteem opgooi is hij snel genoeg om op te werken. Maar na een paar weken houdt dit op.. Als ik internet explorer minimaliseer gaat dit met een langzaam proces naar beneden naar de werkbalk. Gegevens van deze computer: [b:e08407c1a9]Besturingssysteem: Windows XP Home Edition (5.1, build 2600) Bios: Phoenix - Award BIOS v6.00PG Processor: ADM Athlon (tm) XP 2600+, MMX, 3DNow, ~1.9GHz Geheugen: 192MB RAM Wisselbestand: 459MB Gebruikt, 139MB Beschikbaar DirectX- Versie: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)[/b:e08407c1a9] Is de oorzaak puur omdat er maar 192MB RAM geheugen inzit? Of omdat er geen videokaart aanwezig is.. Alvast bedankt, voor de moeite. Met vriendelijke groet, Nick ten Wolde.
Link naar reactie
[quote:6775bb8641="ntw11 "]Windows XP Home Edition (..) er zit een 256MB DDR PC2700 333MHz in. [/quote:6775bb8641] Windows XP met Service Pack 3 zou nog wel redelijk behoren te draaien met 256MB werkgeheugen. Tenminste in combinatie met een lichte Firewall en AntiVirus applicatie. Dus voordat je bestelde werkgeheugen binnen is, zou je het geheugen verbruik kunnen checken via Windows Taakbeheer. Een artikel hierover staat op de site van computer totaal [url=http://www.computertotaal.nl/web/Artikelpaginas/Tip-artikel/Taakbeheer-in-Windows-XP.htm]Taakbeheer in Windows XP.[/url]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...