Ga naar inhoud

Printer drivers verwijderen


Aanbevolen berichten

Wij gebruiken sinds kort de Xerox 6204 plotter. Na het downloaden van de nieuwste drivers "FreeFlow Accxes 13.0.2 PostScript Print Driver " (maand oud) te hebben geinstalleerd blijkt dat er een fout in de drivers zit. plotjes worden 90 graden gedraait afgedrukt. erg vreemd. instellen van de rotatie werkt ook niet. Als ik nu een oudere printer driver installeer wordt wel de vraag gesteld of deze over de bestaande drivers heen mag en dan kies ik YES maar zonder positief resultaat. Ik heb ook al een andere taal gekozen tijdens de installatie van de plotter maar dat gaat ook niet goed. systeem: windows xp plotter : xerox 6204 iemand een idee hoe ik alle drivers helemaal weg krijg? Ik heb al wel de map onder c:\windows\system32\spool\ en dan de map xerox een keer verwijderd en in het register de map HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Print\ Environments\Windows NT x86\Drivers\Version-x\<printerstuurprogramma> weggehaald als ik dan de computer opnieuw opstart en de drivers opnieuw installeer gaat het ook niet goed. ik hoor graag suggesties
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...