Ga naar inhoud

Beeldscherm 1440x900


Aanbevolen berichten

als ik een foto vergroot of verklein tot het formaat van mijn beeldscherm IIyama 1440 x 900, en open het op ware grote in een foto weergave programma heb ik een exact gevuld beeldscherm. Gebruik in het als achtergrond (bureaublad) krijg ik niet het hele beeld te zien de optie Centreren, Naast elkaar, Spreiden veranderen er niets aan. In het kleine voorbeeldvenster staat de afbeelding wel juist afgebeeld. Windows XP-prof met de juiste ATI Radeon 1250 drivers. gr. Frits
Link naar reactie
[quote:a92679acea="MirageH1992"]Als ik het goed begrijp hebt u nu zwarte randen om uw afbeelding of wordt er een stuk niet weergeven van de afbeelding?[/quote:a92679acea] Sorry voor de late reactie maar ik had geen bericht gekregen dat iemand had gereageerd. De afbeelding wordt niet helemaal weergegeven terwijl de afmeting hetzelfde zijn als de 1440x900 van de monitor, en op spreiden, naast elkaar of gecentreerd reageert alleen het voorbeeld venster van "eigenschappen beeldscherm" tablad "bureaublad"
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...