Ga naar inhoud

Windows 7 in Virtual PC en drivers


Aanbevolen berichten

Ik draai Windows 7 CR onder een virual mode van Microsoft. (Dit trouwens om mijn Vista in tact te houden.) Als ik echter de Vista drivers voor mijn laptop ophaal en installeer lijkt het goed te gaan. Maar het tegendeel is waar want van alle geïnstalleerde drivers is niets terug te vinden en Windows 7 herkend kan ook mijn bv mijn webcam, geluidskaart etc. niet. Ook worden de USB poorten niet gezien. Mijn vraag is dus werken de drivers niet onder de virtual mode of zie ik iets anders over het hoofd?
Link naar reactie
Gerben, bedankt je haalt mij uit mijn droom, natuurlijk is de hardware ook virtueel, stom dat ik dat over het hoofd zag :oops: Maar betekent dat ik de drivers voor de vm apart op moet halen? Want de vm van MS heb ik compleet geïnstalleerd. Of zou je het wijzer vinden om een extra partitie aan te maken waarop ik Windows 7 installeer? En zo ja zit het dan mijn Vista niet in de weg?
Link naar reactie
  • 3 weken later...
Als je de Virtual Machine Additions hebt geinstalleerd, dan staan de virtuele drivers in de folder: C:\Program Files\Virtual Machine Additions\ De audio driver kan daar ook gevonden worden (en werken prima met Windows 7 in de Virtual PC omgeving 8) ) Hoe de driver te installeren is staat [url=http://techpunch.wordpress.com/2008/09/10/virtual-pc-2007-installing-vista-windows-server-2008-sound-drivers-on-vpcs/]hier[/url] beschreven, onder het 'Installing the Sound Drivers' kopje. Succes.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...