Ga naar inhoud

windows 7 RC. ondersteuning beeldscherm.


Aanbevolen berichten

hallo mensen van het forum, ik ben Pieter de koe en ik heb eergisteren Windows 7 RC op mijn computer geïnstalleerd. nu heb ik dus het probleem dat mijn computer aangesloten staat op een 32 inch tv. als ik nu mijn computer opstart dan krijg ik die vier rondjes in vier kleuren die het Windows 7 logo vormen, en daarna zegt mijn beeldscherm 'buiten bereik'. ik heb dus even het gewone computer beeldscherm van mijn vader gepakt (philps) hier doet het beeld het wel gewoon op, het raare is nu dat als ik als ik de computer heb opgestart met het Philips beeldscherm en dan na het opstarten mijn tv er op aansluit de tv wel beeld krijgt. ik heb met het Philips beeldscherm de goede drivers van mijn video kaart al geïnstalleerd. en volgens mij staat me computer ook niet op meer dan 60 hrts want mijn tv is 60 hrts. alvast bedankt. groetjes pieter. PS: video kaart: 8600 GT 512 MB prosesor: 2.2 deucoor werk geheugen: 2 GB windwos versie: windows 7 RC 64 BIT
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...