Ga naar inhoud

Bijlagen in Windows Mail niet meer te openen


Aanbevolen berichten

Na installatie van IE8 kan ik de bijlagen van windows mail niet meer openen, bij IE7 ging dat prima, nu krijg ik de mededeling: dit bestand kan niet worden gevonden, controleer of de naam goed is gespeld. Het zou moeten worden geopend met Word 2003. Wat heb ik niet goed ingesteld en hoe los ik het op.
Link naar reactie
[quote:561875574e="trippys"]:D :D De oplossing van Andre@home werkt, het heeft dus met de beveiliging te maken. Via de link http://www.microsoft.com/netherlands/windows/windowsvistaservice/E-mail/windows_mail_bijlagen.aspx en de optie 2 werkt het als vanouds. Bedankt voor jullie meedenken.[/quote:561875574e] Hiero niet hoor. Ben al aan het puzzelen wanneer hij wel of niet bijlages opent. Tot zover is mijn bevinding: na het opstarten van de computer voor de 1e keer windows mail starten, kan ik de eerste minuten wel bijlages openen, daarna niet meer. Sluit ik dan windows mail af en herstart ik hem weer, dan kan ik weer bijlages openen, daarna blijft het zo ver ik nu kan bekijken het ook wel werken.
Link naar reactie
[quote:edaa9618be="wiwa"] Sluit ik dan windows mail af en herstart ik hem weer, dan kan ik weer bijlages openen, daarna blijft het zo ver ik nu kan bekijken het ook wel werken.[/quote:edaa9618be]Dan werkt het toch of zie ik het verkeerd..... :? Herstarten is een vaker voorkomend iets om permanente veranderingen door te voeren... onder Windows.
Link naar reactie
[quote:6a98f5f905="andre@home"][quote:6a98f5f905="wiwa"] Sluit ik dan windows mail af en herstart ik hem weer, dan kan ik weer bijlages openen, daarna blijft het zo ver ik nu kan bekijken het ook wel werken.[/quote:6a98f5f905]Dan werkt het toch of zie ik het verkeerd..... :? Herstarten is een vaker voorkomend iets om permanente veranderingen door te voeren... onder Windows.[/quote:6a98f5f905] Ik herstartte de computer niet, alleen windows mail. In ieder geval werkt het vandaag wel weer goed. Voor mijn gevoel een beetje raar dat het vandaag wel werkt en gisteren niet. Zal kijken of het morgen ook nog werkt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...