Ga naar inhoud

Vista opstartprobleem


Aanbevolen berichten

Het opstartprobleem doet zich voor bij een HP-laptop. Nadat de bekende vista cirkel met bijbehorend geluid zich heeft aangemeld wordt het wachtwoord ingegeven. Wie schetst dan mijn verbazing dat er vervolgens met het scherm totaal niets gebeurt en gewoon zwart blijft. Wat er allemaal door andere gebruikers hier in mijn omgeving is uitgehaald is mij helaas niet bekend maar het is wel knap lastig. Wie o wie ziet kans mij uit deze situatie te redden?/ Corrie
Link naar reactie
Dank voor Uw advies en d.m.v. van een bijgeleverde recovery CD heb ik inmiddels al wel met de laptop kunnen werken en op het einde van de rit wou ik afsluiten. Via slaapstand naar afsluiten en kwam de tekst "afmelden" in beeld. Allemaal zoals het hoort zou je zeggen maar als ik niet ingegrepen had zou deze tekst nu nog op het scherm vermeld staan. Een nieuwe opstart is niet mogelijk en ook niet in de veilige modus want het ding schijnt nergens enige medewerking aan te willen verlenen.
Link naar reactie
De laptop funktioneerd inderdaad maar het duurt uren met allerlei pogingen en vele bedenkbare trucs voor hij uiteindelijk opstart en na gebruik is hij niet meer af te sluiten. Dit gebeurt dan handmatig met als gevolg dat je de volgende keer weer de melding krijgt dat windows verkeerd is afgesloten. De garantietermijn is op dit moment juist wel of juist niet verstreken maar daar heb ik geen zekerheid omtrent. De eigenaar zit namelijk in Zuid Afrika en de laptop mocht tijdelijk door zijn zus gebruikt worden die, naar verwachting, een aantal weken in het ziekenhuis moet blijven. tot zover mijn relaas. Corrie
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...