Ga naar inhoud

Windows logt niet automatisch in(?)


Aanbevolen berichten

XP pro NL Sp2 Heb het net opnieuw geinstalleerd, maar krijg nu bij opstarten steeds het login scherm met gebruikersnaam. Zonder wachtwoord in te voeren en Ok start hij verder op. Ik heb vast iets in setup overgeslagen oid(?), Maar ik wil dit scherm niet zien. Er hoeft maar 1 gebruiker te zijn. Ik zie onder "' Gebruikersaccounts' echter: 1- Mijn naam , beheerder[b:a6fd8da904] ( Deze moet automatisch inloggen!)[/b:a6fd8da904] 2- ASP NEt Machine ( account met beperkte rechten) 3- Gastaccount ( uitgeschakeld) Het gaat om 1 dus. Met Tweak UI ( Logon/Autologon) heb aangevinkt dat hij hier automatisch mee moet inloggen Na reboot gebeurt dit ook, maar slechts eenmalig, na 2e reboot is de popup er weer . Ook in Tweak UI is het weer uitgevinkt(?) Wat is hier nu aan de hand? Ik volg het niet. dank alvast voor de hulp!
Link naar reactie
START > Uitvoeren > type in: "control userpasswords2" (zonder de aanhalingstekens). Klik nu eerst de gebruiker aan waarmee je voortaan wilt aanmelden en haal vervolgens het vinkje weg bij "Gebruikers moeten een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven om deze computer te kunnen gebruiken". Na dit gedaan te hebben krijg je nog steeds wel een welkomstscherm als je de pc uit standby-stand haalt, maar dat kun je uit zetten onder Configuratiescherm > Energiebeheer > tabblad "Geavanceerd" > "Wachtwoord vragen als de computer uit stand-by wordt gehaald". Schaamteloze knip/plak van http://www.wetenschapsforum.nl/index.php?showtopic=75523 Succes. PS: deze draad gaat over hetzelfde: http://forum.computertotaal.nl/phpBB2/viewtopic.php?t=199836
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...