Ga naar inhoud

Wireless internet doet het niet.


Aanbevolen berichten

Goededag. ik heb Windows Vista van mijn laptop verwijderd omdat hij een half uur deed om op te starten en dan nog niet lekker fungtioneerde je kon er echt niets mee! Nu heb ik Windows XP Home edition erop geinstaleerd en het draait lekker. via de Asus site heb ik de XP drivers van deze laptop gedownload maar bij de WLAN Driver installeren zegt hij (titel foutmelding :atheros 802.11a/b/g draadloze adapter) Het apparaat is niet aanwezig of is losgekoppeld/vrijgegeven Plaats de adapter of plaats deze opnieuw. via google heb ik gevonden dat je bij apparaat beheer moest kijken of er gele/roze vraagtekens stonden. bij netwerkcontroller staan een gele vraagteken. Alvast bedankt.. Type notebook : Asus F5R
Link naar reactie
dan moet je een bestuuringsprogramma installeren via het programma everest: http://www.lavalys.com/ kan je heel goed kijken wat voor hardware er in je pc zit, en evetueel bijpassende drivers installeren ik lees dat er eerst vista op stond,, en nu heb je dus xp.. hopelijk zijn er xp drivers voor je wlan
Link naar reactie
[quote:958ec94bf4="GD1972"]dan moet je een bestuuringsprogramma installeren via het programma everest: http://www.lavalys.com/ kan je heel goed kijken wat voor hardware er in je pc zit, en evetueel bijpassende drivers installeren ik lees dat er eerst vista op stond,, en nu heb je dus xp.. hopelijk zijn er xp drivers voor je wlan[/quote:958ec94bf4] ja die zijn er die heb ik proberen te installaren. ik had ze via de site van asus gevonden toen ik bij drivers download me laptop had geselecteerd en dan voor XP. Wireless: Integrated 802.11b/g Netwerkkaart: Atheros L2 fast ethernet 10/100 Base-T Controller
Link naar reactie
[quote:ee872892ea="derkdejong"]niet toevallig de wireless uitgezet op die laptop? sommige laptops hebben een (fysiek) schakelaartje of knop, bij andere is er een toetscombinatie (doorgaans fn + ´n functietoets) om draadloos snel uit en in te schakelen. sla je handleiding er eens op na....[/quote:ee872892ea] al op gekeken en dat is het niet. evengoed bedankt voor je reactie
Link naar reactie
Uit je post lees ik niet zo snel welke driver download je hebt gebruikt. Vandaar voor de zekerheid bijgaande link. Neem de nieuwste driver. Let ook vooral goed op de volgende opmerking: [b:e23e276b9b](Please first install the Wireless Console Utility before this driver installation.)[/b:e23e276b9b] http://support.asus.com/download/download.aspx?SLanguage=en-us
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...