Ga naar inhoud

Winamp in de taakbald, Mogelijk?


Aanbevolen berichten

Hallo geachte medeledenik vroeg me af of ik Winamp kan Integreren in mijn taakbalk, aangezien ik veel mijn muziek draai en altijd wel wil zien wat er draait... Het nut hiervan zou zijn dat ik (ipv dat ik hem op 'altijd bovenop') een bv Webbrowser of verkenner kan maximaliseren zonder dat de onderkant wegvalt... wat ik nu heb gedaan is mijn taakbalk aan de rechterkant van mn scherm en winamp over de breedte van het scherm onder. nadeel: niet zo handig om dingen te mximaliseren... vraag is dus: Kan ik Winamp dezelfde eigenschap geven als de taakbalk? groeten Casper Smits ps: Ik gebruik Windows Vista SP (en Winamp 5.551)
Link naar reactie
[quote:3e6e4176fc="Maxstar"] Jet audio is even groot als de taakbalk en [b:3e6e4176fc] alle openstaande vesters worden dan weer hierboven getoond [/b:3e6e4176fc] als Jet audio open staat.[/quote:3e6e4176fc] dit is eigenlijk wat ik bedoelde, met die andere skins zie ik trouwens nog steeds niet hoe de openstaande vensters erboven worden getoond... EDIT: dat andere programma werkt wel lekker, maar kan het ook groter?
Link naar reactie
[quote:44272a78a3="C.Noordiks"]ok, ik gebruik nu Jetaudio voor de extra balk onderaan en zet dan winamp erboven, beetje omslachtig maarja :D[/quote:44272a78a3] Waarom Jetaudio en Winamp tegelijk gebruiken, want je hebt in jet-audio toch ook de Cowon media center. Deze kan je rechtonderin de balk van jet-audio openen (knopje MC naar PL van playlist)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...