Ga naar inhoud

Welkomsscherm bij XP: weg ermee!


Aanbevolen berichten

Geachte forumleden, Na een crash heb ik op mijn MSI Wind U100 (XP-SP1) XP opnieuw geinstalleerd. Werkt allemaal weer perfect, alleen heb ik nu bij het opstarten een welkomsscherm; als je dat met Enter wegklikt begint Windows pas op te starten. Ik wil dat scherm weghebben. Nu weet ik dat dat via Accounts kan, maar toen ik dat een tijd terug bij een Amilo deed, kon ik daarna uberhaupt niet meer opstarten: ik kreeg een of andere foutmelding, ik weet niet meer welke, en via de Veilige Modus heb ik alles ongedaan moeten maken. Weet iemand een veilige manier om dat scherm weg te krijgen zodat Windows meteen opstart, zoals voor de crash? Alvast hartelijk bedankt!
Link naar reactie
@Dragon: bij het tabblad Opstarten (na msconfig in Uitvoeren) kom ik de door jou genoemde optie niet tegen: geen enkele tekst met 'gebruikersinterface' trouwens, en evenmin op de andere tabbladen. @Gerben: ik ben de enige gebruiker, en heb geen wachtwoord ingesteld. Ik zag dat er een ASP Machine (?) account met ww beveiligd was. Het ww (niet door mij ingesteld: waar komt dat vandaan?) verwijderd, maar bij het opstarten moet ik nog steeds het Windows-welkomsscherm wegklikken. Kortom: wat nu te doen?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...